torsdag 7 juli 2011

Varför ska livet vara så svårt ibland.....???

......Varför ska livet vara så svårt ibland........??? Det känns precis som att jag är rädd att vända blad i en bok. jag trivs så bra på den sidan är jag på idag.......

Det handlar om att jag ska på praktik om ca 5v, en praktik som jag är väldigt skeptisk till. Så det är nu svårt å komma in i den tanken. Sen ska jag på praktik diräkt efter att min handledare har kommit tillbaka från sin semester. Hon har börjat betyda mycket för mig och har svårt och gå vidare p.g.av det med. Jag funderar starkt på å berätta detta för henne i morrn. Men jag vet inte hur jag ska lägga fram det på bästa sätt. Sitter nu och funderar på hur jag ska lägga fram det plus praktiken. Så det känns som att huvudet går på högvarv nu. Men jag kan inte tänka klart på ett vis ändå för att just huvudet går på högvarv. Så det blir det som det blir i morrn. Känner att jag måste lägga fram det i morrn istället för att gå och grubbla på det i helgen. Det skulle ta så mycket enerig på mig. Det har det iklart redan gjort det en del. Så berättar jag det så kanske jag kan få enerig till att ägna mig åt saker som sker i helgen istället.

I helgen så åker jag iväg till Jkp med mamma, pappa och syrran som ska övningsköra dit ner. Det kanske blir å kolla på säng och lite shopping. Får se vad som händer helt enkelt.
Söndag måste det blir att handla mat och kanske ett spinningspass. Får se hur jag känner mig och vad jag har lust med.

Ha det bra alla där ute!! Hoppas verkligen inte att någon där ute har samma problem som jag. Jag kan säga att det är inget skoj å ha sånt problem som jag har just nu.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar