onsdag 26 oktober 2011

Drog iväg till gymmet och träning. Uppvärmningen kändes såå tung. Men  syrketräningen gick bra. Satte mig sen efter träningen och skulle fylla i maskinerna på andra sidan på träningspogrammet. Insåg då att en av maskinerna så hade jag hållt samma vikt sen jag börja med detta träningspogram. Det känndes som en smäll på sig själv. Jag vet inte varför jag inte har höjt på hela tiden eller vad det bero på. Jaja.....nu har jag vänt på pappret så nu är det nya tag. Hoppas jag.

Efter träningen så gick jag upp till synsam för att betala min skulld på lincerna. Sen gick jag till statt där Palo Roberto föreläste om träning, kost och hälsa. Det var intressant. Fick t.ex. veta att vanlig pasta är nästan bättre än fullkornspasta. Faktiskt. Sen just att man ska äta sex gånger per dag m.m. Jag ska även gå på gymmet nästa vecka där min vän J och en annan tjej ska föreläsa åxå om träning, kost och hälsa. Jag hoppas att jag får lite mer info innan nästa vecka av min vän om det. När det är, vilken tid m.m.
Jag tänkte jag skulle se om dom säger samma eller om det lite skilnad på vad dom säger. Jag tycker att det är lite kul faktiskt.
När jag cykla hem så regnade. Så det gick ganska snabbt hem på tramperna.
Sitter nu och käkar ett äpple och tittar på "rosa bandet" galan.
Snart blir det sängen.
Så, godnatt på er och en bra torsdag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar