tisdag 1 november 2011

Dagen idag börja med att jag gick upp vid nio. Käka frukost och gjorde i ordning mig. Sen kom syrran. Vi prata lite. Sen gav jag mig iväg för att hämta min cykel som hade blivit lagad för punktering. Efter det gav jag mig upp till gymmet och lämna väskan. Sen begav jag mig till kyrkan och gruppen "Änglarna". Vi börja med att käka mat och det blev pizza. Efter det så gick vi till bowlinghallen. När vi hade spelat en serie så kände att jag inte orkade spela en serie till.

Vi gick sen tillbaka till kyrkan där det blev det att pyssla. Vi målade betonghjärtan. Jag målade min i typ bronsfärg på ena sidan. den andra sidan skrev jag "Varje dag är en ny spännande dag".

Efter pysslet blev det fika av glas, coctilebär och colasås Mummss, gott.
När vi hade ätit upp så gick vi och sjöng och spela på intrument. Vi skulle spela hur kännslan t.ex glad eller arg var. Sen sjung vi "Jag vill vara din Magareta" då satt jag två tjejer till och gjorde lite rörelser till den låten. Det såg några så dom tvinga upp oss att stå framför alla å göra rörelserna och sjunga "jag vill vara din Magareta". Sen var det hemgång. För mig begärde jag mig till gymmet.

En ledere blev orolig över mig när jag gav upp efter en serie när vi spela bowling. Annars så brukar jag inte ge upp så lätt. Men jag kände att jag var trött. Kunde inte pressa mig mer. Efter det så pratade vi mycket om viktiga och intressanta saker som alla igentligen borde tänka på. Så jag fick en tankeställare efter det som var bra.

På gymmet körde jag spinning. Passet var i stort sett fullt och det var kul. Men min cykel var inte så bra. Men jag körde på så gott det gick ändå. Det är ju det ända man kan göra.
Efter passet gick jag in å duscha, tog på mig och sen cykla jag hem. Kom hem och värmde lite soppa och gjorde i ordning en macka. Satte mig och slog på tv och käkade och kolla posten. Nu sitter jag här och skriver och tittar på tv och chattar med en vän.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar