fredag 11 november 2011

11-11-11

Idag är det ett datum som bara sker vart 100 år. 11-11-2011. Lite cool.

Denna dag börja med att jag gick upp vid nio. Titta ut och det var tråkigt, mullet, dissit. Alltså deprimerande väder som det nu har varit ett tag. JAG VILL HA SOL!!!!
 jag käkade frukost, gjorde i ordning mig. Sen stack jag iväg till gymmet. Där körde jag mitt pogram och sen spinning. Det var I som höll i passet idag. Både passen var bra. Så det var gött att sen ställa sig i duschen och känna att man är klar med denna träningsdag.
Efter träningen gick jag och köpte en sallad och åkte hem och käka den.

Jag har just varit och solat. Det var så skönt. Ligga och lyssna på radio, njuta av värmen. Lite tankar som jag låg och tänkte på. Men inget allvarligt. 

Snart kommer syrran V hit. Senare kommer både L och J. Vi ska käka och prata om våra förälldrar bland annat.  Så jag kanske inte kommer att skriva ikväll. Får se.

Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar