torsdag 17 november 2011

Shit vilken posetiv dag!

Idag har jag varit på utbildningen igen. Medans jag satt där och ringde så dök det upp en person och det var  E-L. Blev helt överraskad när hon dök upp. Så jag var ju då tvungen att ta en samtal när hon var där. Sen prata vi lite.
När hon hade gått och jag hade tagit några samtal så fick jag en som ville ha mitt erbjudande. Jag blev sketglad och var tvungen att ringa och berätta det för E-L. Hon blev sketglad hon med. Sen fick jag en till. Så idag gav jag mitt erbjudande till två stycken. Jag är jättenöjd över min prestation på utbildningen idag.
När jag skulle sluta så skrev chefen upp mitt namn och person nr som betydde att jag är välkommen på måndag och provjobb och får pengar diräkt och det känns såå gött!!=) Första riktiga lönen i mitt liv.
Efter måndag får jag se hur det känns m.m. Men som sagt en dag i taget.

Sen gav jag mig mot stan. Fixa lampa till min nattugsbord. Förstår inte att man kan bli glad av att få tag i en lampa. Men jag har fått tända i taket på kvällarna när jag ska lägga mig och jag har inte kunnat läsa och det har kännts lite jobbigt. Sen var jag till banken och fixa en grej. Sen åkte jag hem och tagit det lungt.

Jag har just sett på "du är vad du äter" och nu ser jag på "lyfällan" och skriver här.
I morrn blir det FS kl halv nio. ska bli så skoj att berätta vad som har hänt idag för mig. Sen vid tolv blir det spinning.

Så jag vill önska er en god natt och en bra fredag!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar