lördag 19 november 2011

Två sköna dagar

Igår: Var det dags för FS efter tre dagars utbildning. Där blev det mycket skratt och skojigt.
Efter elva drog jag till gymmet och körde spinning med goa vännen J som höll i passet. Efter passet blev det snabbt in i duschen och göra i ordning sig för att käka lunch med goa vännen J.

Vi gick till statt där jag tog fisk, potatis och sås. Supergott och supertrevligt var det!:)  Jag berättade att jag hade varit på utbildning i veckan och att jag skulle provjobb på måndag. Hon blev jätteglad. Men mindre glad när jag berätta att inte mor och far är så glada på mig att jag ska provjobb som telefonförsäljare på måndag. Hon reagerade likadant som E-L och det tänkte jag nästan att hon skulle. Så det känns så skönt att ha dom två personerna som betyder mycket för mig blev så glada och tror på mig och stöttar mig i vad änn jag ger mig in på. SÅÅ SKÖNT!!!:)
Efter lunchen drog jag till systemet och sen till oxen och sen hem för att bara ta det lungt. På kvällen på goa vännen L. Jag bjöd henne på lax, potatis, sås och grönsaker. Maten blev mycket lyckad. Sen satt vi och snackade och drack vin. Supergott var det. Berätta även för henne om både provjobbet och mina förälldrar. Som både J och E-L så reagerade L likadant och det känns så skönt att i alla fall dom här tre personerna stöttar mig

Idag: Vakna jag bakis...HEHE....gick upp, blanda en smothi och sen satte jag mig och kolla tv. Sen kom mamma och pappa hit. Vi satte upp julgardinner, fixa slinga på balkongen, stjärna i vardagsrummet. Sen bjöd jag dem på kaffe.
När dom hade gott så satte jag mig i soffan och slappade och gjorde det hela dagen idag eftersom jag var som sagt lite bakis idag....hehe. Syrran V ringde idag och då berätta jag att jag skulle provjobb på måndag och hon var lika negativ som mamma och pappa. Så nu känns det lite bittert att de nämaste inte riktigt stöttar mig i nu läget utan att det är folk utifrån som tror och stöttar mig. Vist det känns jättebra. Men man hade ju velat haft de nämaste med sig med. Jag vet inte hur syrrorna L och J tar det. ska fråga dem det så får jag se hur dom reagerar. Men ändå........

Fundrar på att sätta på en film nu och sen blir det att sova.

Ha det så bra mina läsare!
Hejdå, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar