lördag 10 december 2011

Dagen i Lidköping

Dagen börja med frukost och titta på julkaländern. Sen var det dags att göra i ordning sig för att sen dra till Lidköping med mor, far och syrra.

Vi kom till Lidköping där jag och syrran L gick ihop. vädret var grått och trist så perfekt dag för att gå i affärer.
Jag shoppade en julklapp till syrran, troser, en bh och spännen. Det var vad jag var ute efter faktiskt. När vi letade att äta så var jag såå hungrig plus var supervarm så jag kände att mitt humör svängde regält. Men vi hittade till slut ett ställe att käka på. Jag käkade Portterstek med potatis, sås och grönsaker. Drack Loka till som jag inte är så förtjust i. Men allt detta gick ner i magen och det var supergott.
Efter maten velade vi lite till på stan innan vi begav oss hemmåt.
När vi kom till bilen var jag precis färdig orkade inte gå en meter till. Så det var väldigt gött att sätta sig i bilen och vila.
Följde med mamma, pappa och syrran hem till dem. Där blev det fika. Sen skjutsa dom hem mig för då skulle dom till syrran V och H.

När jag kom hem så plocka jag i ordning på det jag hade handlat och började med maten som blev en sallad. Vad jag hade i salladen, det kommer i ett eget inlägg här:)

Jag har just sett "Så mycket bättre" och ikväll var det Mikel Wihes pogram. Nu sitter jag och skriver här. Viste inte om jag skulle för huvudtaget skriva här nu för jag är så fruktansvärt trött. Jag tror det blir  Dr.Qine innan det blir att krypa ner i sängen.

I morrn blir det en lång sovmorgon.

Hoppas att ni har haft en bra lördag.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar