onsdag 14 december 2011

Härligt Väder idag med sol!:)

Kände att jag inte ville skriva igår. Men idag ska jag skriva lite:)

Igår hade vi pyssel på FS. Rätt trevligt var det. Jag gjorde rosetter som man har på packett och fågelmat. Till mat beställde vi från en pizzeria och det var bara jag som tog sallad!

I morse snurrade det tankar i huvudet som det brukar göra hos mig nu ganska ofta. Men att komma till FS och lite prat med E-L så blev mitt huvud  mycket lugnare. Så skönt som alltid och på mycket bättre humör, som alltid:)
Vi hade yoga och det var med skönt.

Efter FS drog jag till stan och köpte presenter till två stycken och sen drog jag hem och käka. Var vrålhungrig. Fattar inte att folk inte känner hunger ibland. Men på något vis förstår jag dem med.
Mår man inte bra så känner man att man inte orkar bry sig om sig själv och då skiter man i att äta. Jag har varit med om det.

DEt kanske blev lite konstig info nu, men skitsamma.

När jag hade ätit vila jag lite och kom till den punkten att jag funderade på om jag skulle dra och träna eller ej. Men jag är jävligt glad att jag gjorde det. Känns så mycket bättre efteråt och sen träffa jag ju två goa mäniskor där uppe, S och T:)

Där man stretchar så ser man ut mot vägen. Idag var bommarna nere så länge att folk som stod i kön till slut vände för att dom inte vill eller kunde vänta. Det såg lite roligt ut faktiskt:)

Sen skulle S in i gruppsalen och ha pass. Då fanns det ingen nykel. Så T fick springa en annan väg och öppna. Antagligen så hade J tagit med sig nykeln hem. Jag vet inte. Men dom gissade det. Det var också kul.
Sen är det ju alltid skönt att komma hem och känna en sköntrött kännsla och känna i musklerna att man har tränat.

Strax blir det tv "Bonde" och "Carina Berg flyttar in". Sen blir det att sova.

Ha det bra mina läsare!:)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar