onsdag 28 december 2011

Hejsan!

Idag vakna jag av att telefon ringde. Men som tur var så låg den i vardagsrummet. Så jag struntade i den. Men andra gången den ringde så beslöt jag mig för att ta samtalet. Det var vännen T som ringde. Vi prata lite.
När jag hade pratat klart med henne så gjorde jag i ordning mig, käka frukost. Sen var det dags att åka och handla. Det gick bra att handla.

Kom hem med mina varor. Gjorde tjockpannkaka med baicon, brockoli och fetaost. Slängde in den i ugnen. Sen plocka jag upp mina varor och diskade.
Käka tjockpannkakan.  och kolla tv. Vila innan det var dags för gymmet.
Tjockpannkakan blev god.

Stack till gymmet. Träningen gick bra. Cykla hem. Gjorde kvällsmat som bestod av smathi och två mackor. På en var det philadelphiaost och pizza krydda...hehe...den andra var det kaviar på. Inte så märkvärdigt.

Nu ser jag på "Grabben i graven brevid". Den filmen är bra.

Jag fått ett dilemma.
Jag smsade med en vän. Hon fråga om jag ville komma till henne på nyår. Sen ska mamma och pappa ha två par hos sig som jag känner. Så grejen var att jag skulle vara med dem. Så nu står jag mitt i mellan och vet inte vad jag vill.
Men det löser sig alltid.

Ska se filmen nu och sen blir det nyheter och sen sova. Ska upp ganska tidigt i morrn.

Ha det så bra där ute!
godnatt/Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar