fredag 2 december 2011

Ny månad

Jaha...då har vi gått in i en ny månad. Den sissta på detta år.


Igår spelade vi innebandy på FS. Det var superskojigt. Jag kan nog säga att jag inte har skrattat så mycket som jag gjorde igår. Det ända som inte var så bra var att jag ett litet sår. Men det  var det värt.
Jag behövde inte be om någon Ipren tablett igår på FS. Jag hade själv. Så det var bra.
Jag var jättetrött igår hela dagen.
På eftermiddagen kom mamma och hjälpte mig ner med rullstolen. Sen beslöt jag mig för att följa med henne hem. För jag hade inte sett deras nya badrum. Sen ville jag höra lite hur resan var. Badrummet var jättefint och resan hade varit jättebra. Så det var skönt att höra.

Jag åkte till kyrkan igår kväll. Pappa skjutsa dit mig. Det var trevligt. Vi åt pizza och prata. Sen åkte jag hem med U.
En mycket trevlig dag var gårdagen:)

Idag har jag varit på FS. Där var det mycket bra.Det var många idag som hade träningsvärk. Men jag kände inget alls....hehe=) Det hände en grej där som jag är lite chockan än över, men som betyder så oehört mycket för mig. Mer vill jag inte säga. Men kan säga "En kram betyder mer än tusen ord"...
Efter FS åkte jag och körde spinning och träna. Skulle haft intrution idag. Men det blev inte så.
Sen prata jag och J lite och vi både kom fram till att hon just nu har inte så mycket tid för mig p.g.a. att hon nu jobbar så mycket och har mycket med revyn att göra. Jag hade väll annat det lite. Men kom ändå som ett slag i ansiktet eftersom jag har blivit en kännlig mäniska. Men vi sa att vi skulle ta igen det efter jul sen. Hon sa det själv att hon tycker det är taskigt mot mig och att hon så järna vill forsätta med mig. Men hittar ingen tid till det just nu som sagt.

Efter träningen åkte jag hem och käkade mat och tittade på Dr.Qwin. Låna den av mamma och pappa igår. Det väckte värkligen minnen.

Nu sitter jag och skriver här och ser på Idol. Finns inte så mycket annat att se på. Kl. tio är det "Robin Hood". Det ska jag se. Sen blir det sängen.

Ha en bra helg mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar