tisdag 20 december 2011

Trevlig och mysig dag:)

Ville verkligen inte gå upp ur sängen idag även fast jag hade varit uppe en stund innan för att se på julkaländern. Men la mig sen igen.  Men till slut tvinga jag mig upp ur den sköna varma sängen.

Jag käka frukost gjorde i ordning mig. Sen drog jag till FS. När jag åkte igenom en pakering så var den redan full av bilar och då var kl strax efter tio. Inte klokt!!

På FS stod julbord på schemat idag. Så fick hjälpa till att göra ordning lite. Maten var god men mättsamt. Orkade bara att ta en gång. Men det var jäkligt gott med  sallad efteråt.

Det blev inget allvarligt snacka med E-L idag.

Efter maten så blev en kopp te i handen och mysigt tjöt i soffan med de andra. 
Åkte från FS vid tre. ÅKTE!:( Fick gå med cykeln hem för kjedjan i bak vid växeln hade hoppat av. Fick lite hjälp, men tyvärr hjälpte det inte.

Kom hem. Villa lite och packa väskan. Sen gick jag till ICA och fixa lite. Sen upp till gymmet. 

När jag kom upp dit så insåg jag att jag var lite tidig. Men det löste sig för vännen M kom efter det passet hon hade kört. Vi stod där och tjöta tills det var dags för mig att gå in och köra mitt pass. Mycket trevlig stund var det innan passet.
Mitt pass var spinning och power med goa vännen J. Bägge  passen gick bra. Körde lite hårt i spinning. Men det var så härlig musik så det var svårt att hålla igen.
Fasen vad det känns BRA och SKÖNT när man är på gymmet. Mår så bra där!!=)

Det är samma med FS. Där trivs jag med så BRA. Även fast hjärnan inte hänger med riktigt och man har svårt att tackla vissa saker. Men så är det väl när man hamnar i en sitvation som man inte är van vid innan.

Inte någ med att det var trevligt på FS och på gymmet. Idag kom även ÄLSKADE syrran J hem från Norge idag med och att syrran L fyller 15år idag=)<3 GRATTIS!!!!=)

Det var många som kom fram till mig idag och tyckte att frisyren vad snygg. Det tillmed var så att vissa fick kolla lite noga på mig för att se om det var jag eller inte. Att få posetiva komentarer är ju något man gillar mycket=)

Nu är jag jättetrött. Så snart blir det sängen och sova lite innan Onsdagen gryr och nya tankar och utmaningar väntar.

Ha det bra mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar