måndag 9 januari 2012

En härlig dag!:)

Det var segt att gå upp idag måste jag säga. Men upp kom jag till slut. Drog upp persijänerna och solen lyste in så fint och det var knistrande snö och några minus ute. Rikg härlig vinterdag var det idag. Härligt!:) Men det kunde vara sånhär dag på jul kan man ju tycka. Men nu är det som det är. Snön kom nu och inget vi kan göra åt.



Till frukost blev det mackor med jous. Sen var det att göra i ordning sig, packa väskan och sen dra till FS. Kom dit. Lite snack med E-L. Jag tänkte inte berätta något. Men samtidigt så är det bra kännde jag att jag fick ventilera tidigt så att jag inte har det gror sen i huvudet och att det blir större och mår ännu mer piss.



Sen blev det matlagning. Den bestod av biffar, pasta, tre olika såser och grönsaker. Riktigt gott var det!:)
Efter maten blev det lite vila.
Det var en härlig stämmning på FS idag!!=) De flästa var glada idag. Skönt när det är en sån bra stämmning i mellan åt med. Tycker jag.



När jag kände mig redo att dra ifrån FS så drog jag till Vero Moda där jag testade både M & S på en kofta. Det blev till sisst S. Hörde ett kännt skratt där, men viste inte riktigt säkert. Men sen såg jag J och då blev jag säker...hehe.


När jag var klar på Vero Moda så drog jag upp till gymmet. Körde hårdträning idag. 20min på gåbandet och körde det nya pogrammet. Kände att jag hade mycket energi i mig idag som jag ville ha ur mig. Så därför blev det en sån träningen idag.
Efter träning blev det en varm skön dusch. Förstår inte att det är så skönt att stå i en varm dusch. Men det är det i alla fall. Tog på mig, gick ut till recepstionen och stod där och prata med J och en till för jag stod och väntade på S för ville träffa henne och prata med henne. Hon kom så det var bra.


Efter ha varit hemifrån mellan strax efter tio till strax efter sex så kände jag att det var dags att dra sig hemmåt.
Kom hem, drog på musik ,diska, värmde mat som jag hade fått ifrån mamma. Satte mig i soffan käka och chatta.


Nu ska jag se på "HINSAHÄXAN". Det ska vara här ifrån min ort och vårat fängelse. Så det måste man ju kolla på vad det är för något.


Så därför blev det att jag skrev nu innan det börja.


Hoppas att ni mina läsare har haft en bra helg och en bra start på den här veckan.


Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar