tisdag 7 februari 2012

Hektisk dag idag

Idag startade dagen med att jag var på FS en sväng. Käkade lite frukost där. Trevligt var det där.  Sen var jag tvungen att dra mig till praktiken. Cykla dit. Så jag var ganska trött när jag kom fram.

Idag på praktiken så plockade jag i ordning på skåp. rensade och gjorde snyggt. Sen fick jag mat. Den bestod av Gulaschsoppa och pannkakor. Blev proppmätt. Men gott var det :)

Vi tre var det Änglar. Vi sjöng, spela på instrument m.m.

När Änglarna var slut så cykla jag ner till gymmet. Där blev det spinning. Spinningspasset gick bra. Det var inte J som hade det idag. Utan E. Men passet var bra ändå :)

När passet var slut så drog jag hem.
När jag kom hem så värmde jag lite käk. Sen satte jag mig i soffan och satte på tv och satte igång datorn. När jag satte mig så kände jag hur trött jag var och hur skönt det var att komma hem till slut.

Ha det bra läsare!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar