fredag 18 maj 2012

Härlig dag! :)

Tjhooo på er!

Idag har dagen varit härlig på många vis. Jag har mått bra, vädret har vari bra, gjort saker som jag mår bra av att göra. 

Dagen börja med att jag drog till FS. Trodde inte att det skulle inte vara en kott där idag. Men det ramlade in rätt mycket folk. Jätteskoj! :) Fick världens garv där med.....haha :) 

Åkte sen på spinning och träning. Tyvärr var det inte J som körde spinningen. Utan en tjej som jag har haft svårt för. Men idag immpade på mig. Det var mycket bra pass. Sen var det ju goa människor med, så det gjorde ju det hela lättare. 
Efter spinningen körde jag mitt pogram och det gick med bra. 
När jag var klar på gymmet drog jag och handla lite. Sen åkte jag hem. Nice att komma hemma efter ett antal timmar hemifrån faktiskt. 

Ikväll jag kollat på Lat´s dance och chattat. Snart blir det sängen och ladda för en förhoppningsvis rolig dag i morgon med. 

Hoppas att det är bra med mina läsare. Hoppas att eran helg blir bra. 
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar