onsdag 30 maj 2012

mitt i veckan

Tjenare!

Känns som jag inte har vaknat idag riktigt.

Denna dag börja i alla fall med frukost innan jag drog till gymmet på ren vilja. Det gick bra på gymmet idag. Men som sagt, jag har inte vaknat idag, så.

Åkte hem efter gymmets besök. Hemma gjorde jag mat som blev mos, köttbullar, sås och grönsaker. Supergott var det med mat.

Vid ett åkte jag på praktik. Efter praktiken åkte jag till ICA där jag har en vän som jobbar. Jag hjälpte henne med att köra hem varor som hon hade köpt. Vi åkte hem till henne. Sen drog vi ner till hamnen.

I hamnen fika vi och softa. Skönt.
På vägen hem ifrån hamnen köpte jag jordgubbar. Åt det till kvällsmat ikväll med mjölk och tunnbröd.

Sitter nu och tittar på fotboll. Det är mellan Sverige - Island. Det står 2-1 än så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar