måndag 21 maj 2012

Seg kväll

Tjhooo!!!

Idag har jag varit på praktik. Idag var det öppna förskola. Det var inte så många idag. Men det var kul ändå. På lunchen innan jag stack till gymmet satt jag en stund i solen, Härligt!! =)

Stack sen ner till stan och gick segt upp till gymmet. Men jag gick igenom mitt pogram. Så det tyckte jag var duktigt av mig själv :)

Sen blev det bråttom för mor ringde och sa att dom vänta på mig. Så jag skynda mig in i duschen, skynda mig å klä på mig. Sen skynda jag mig hem. Slängde in väskan i hemmet och satte mig i bilen där redan mamma, pappa och syrran L satt och vänta på mig.
Vi åkte till ett ställe där det finns berg, gräsmata, hus och vatten. ÄLSKAR att vara där på sommaren. Ligga och sola och bada. SÅ HÄRLIGT ÄR DET!! Vi käkade grillad korv och en massa annat gott där idag...Så gott!! ;) :)

Ska strax se på "Alcatraz" :)

Ha det bra!
Hejdå! 


här var jag idag =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar