fredag 8 juni 2012

= sista dagen den här veckan

Hello!!

Idag var det inte lika energi fyllda dag som igår i mig. Men ändå helt okej dag. Idag blev det skjorts på :). Åkte till FS. Fick vara där själv i ca en halv timme. Mindre skoj, men hade inget att för mig. Kunde inte med att gå upp till gymmet för tidigt heller, så. 

Kom till gymmet. Upptäckte då att M hade kommit. Hade känt att magen värkte, men inte en tanke på det. Jaja....så är det.....körde spinning. Hade instrution med J. Gjorde även en vägning och det var inte så bra resultat. Sen gick jag och J igenom lite maskiner och så. Bestämde mig för att jag ska skriva upp vad jag äter. För träningen kan jag inte öka på. Så det måste vara maten som gör att det inte såg så bra ut på vågen idag. 
Så jag fråga J hur jag skulle göra.....jag ska skriva upp vad jag äter på två vardagar och en helgdag. Sen ska vi sätta oss ner och kolla. 
Sen blev det duscha. Sen gick jag ut och kolla på studenterna. Men det tog TID innan de kom. Men till slut kom de. Sen åkte jag hem och käka mat och kolla nätet. 

Ikväll blev det laxhamburgare till mat. Nyss såg jag på "Flachdance". En rätt ok film tycker jag. 

Snart blir det sängen känner jag. 


Godnatt/Goddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar