tisdag 31 juli 2012

Hejsan läsare!

Sitter nu och tittar på OS. Just nu är det simning. Tidigare idag var det fotboll. Där blev det oavgjort 2-2 och Sverige gick upp till första plats i tabellen för gruppen. Gött!! Det har också varit handboll. Sverige spela och där blev det storvinst med nästan 20 bollars skillnad. 

Igår hänt inte så mycket. Skulle ha åkt och tränat. Men jag kände inte för det. Så det blev en heldag hemma med en massa OS och en dusch. 

Idag var jag på FS. Där var  det ganska trevligt. Åkte sen och handla mat. Sved lite för jag vet att jag inte har så mycket pengar nu och två veckor frammåt. Fick hem tavlan som jag beställde när jag och mamma var på Hjo hantverksmässa. Den blev jättefin och jag är supernöjd för det köpet jag gjorde.

Shit vilken skur det kom idag vid lunch tid!!

Vet inte mer vad jag ska skriva. Men har skrivit lite i alla fall :)

Detta är tavlan jag fick idag =)
Ha det nu så bra alla ni som läser min blogg och som jag är så GLAD att ni gör!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar