onsdag 29 augusti 2012

Tillbaka

Som ni mina läsare har märkt så har jag inte skrivit här på par dagar. Men det beror på att jag har varit rejält magsjuk. Så jag har inte orkat skriva eller för huvud tag suttit upp några längre stunder. 
Jag har kräks en gång per dag. Inte fått spara något typ, huvudet har varit som en boll. Så jag har pendlat mellan sängen och soffa nu i 4dagar. Inte så jättekul måste jag säga. 

Så idag bestämde mig för att må ganska bra i alla fall. Så det har jag gjort. Så då tog jag tag i disken bland annat. 
Syrran har varit och handlat lite mat. För nu får jag leva på kokt, varm mat nu ett par dagar framåt eftersom jag inte har fått i mig något på typ tre dagar. Så då är ju inte magen van vid riktig mat.  Så då gäller det att vänja kroppen och magen för riktig mat igen. 
Vi får se hur detta går nu ett par dagar framåt. 

Så, som ni förstår så har jag inte jobbat och kommer nog inte bli något jobb för mig förräns förhoppningsvis på måndag. 
Får se när jag vågar ta steget att gå ut med. Så dessa dagar som kommer, kommer bli "prova på" dagar och "känna efter" dagar.

Så, nu vet ni läget om mig och fått lite frågetecken som har blivit besvarade nu hoppas jag. 

Nu blir det att se på "Paralypsics" invigningen.

Ha det bra så länge läsare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar