måndag 10 september 2012

Trött och Tung dag

Idag har dagen varit tröttsam. Jobbet gick bra. Stod i DS med M och var på möte. 

Sen cykla jag till gymmet och då kom det tunga. Hade verkligen ingen motivation å träna idag. Försökte be T om lite motivation, men. Så det blev en plåga att ta sig igenom pogrammet idag. Men jag tog mig igenom det. Så jag får väl vara nöjd med det. 
Det var samma igår på spinningspasset som jag var på. Det var också tungt att ta sig igenom. Så det stör mig en anning. Vist, jag kan ta det om det är någon enstaka gång. Men nu har det varit två dagar i rad. Det är inte rätt. Så vi får se hur det kommer kännas i morgon. 

Hände en insidens igår som fick mig att må inte så bra. Fick verkligen mig att innese att jag ALDRIG kan se något posetivt förräns det är helt klart eller så.  Så det har med varit i huvudet idag. 
Men nu är det utrett och hoppas att jag kan släppa det nu för ett tag frammåt.

Jag kände mig med såå irriterad efter passet. Tänkte, om det är någon som retar upp mig ikväll, den ligger pyrt till. Men det är PMS:en som spökar. Men det var ganska jobbigt där en stund idag. Som tur är det ingen som har retat upp mig mer. 

Fick reda på ikväll att det är några som ska göra en grej som jag har typ drömt å göra. Så jag är väldigt avundsjuk. Men det är bara gilla läget och axeptera som det är. I morgon tror jag inte att jag kommer tänka på det äns. 

I morgon har jag lite sovmorgon. Skönt. Men Ska lägga mig snart ändå, så. 

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar