söndag 18 november 2012

Helgen

Helgen började hos mamma och pappa där vi syskon hade syskonkväll. Vi käkade mat. Både förrätt, huvudrätt och efterrätt. J och L stod för allt och det var supergott!! =) Sen spelade vi ett kort spel och pratade.
Vid halv 12 åkte jag hem.
Det var en supertrevlig och rolig kväll!!! Haha =) =) <3


Lördagen för mig startade kl. 6 på morgonen. För denna lördag skulle jag bege mig till Karlstad.
Jag hoppade på tåget här ifrån mot Halsberg där jag bytte till tåget mot Karlstad.
Kan säga att denna dag var en nervös, förväntansfull.
Kom till Karlstad där jag skulle möta mig dejt ;) =) Han kom efter en stund. Vi gick och käka på ett ställe som heter "Kebab Huse" Där tog jag en "Capricosa". Det var gott. Sen  gick vi på stan. Sen gick vi ner till stationen. Tyvärr så fick vi inte umgås så länge. Men alltid något ;) =) Men det gick  bra och det kändes bra. Så vi får se nu vad som händer.
Tåg tåget tillbaka samma väg. Fast hem så åkte jag till T-boda och ta bussen därifrån.
Kom äntligen hem. Frös som fann! Så det var bara att göra en kopp te och mysa ner sig i soffan med en filt. Tittade på "Så mycket bättre". Detta avsnitt så var det dags för Magnus Uggla. Det var mycket bra.
Kände att tröttheten kom i kapp mig med. Så jag gick och la mig vid tolv.

Idag har jag bara slöat. Syrran J kom med lite matlådor och så hämta vi upp rullstolen. Åkte iväg på spinning ikväll med.

Så för att sammanfatta mig helg så var den händelserik, många intryck och olika känslor inblandat. Men i de hela BRA.

Hoppas att det är bra med er läsare :)
 Ha det bra bra! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar