söndag 23 december 2012

Dan före doppar dagen! :)

Hejsan på er kära läsare!

Sitter och kolla på de olika sidorna som jag har och har på tv för att ha lite ljud. Ute vräker snön. 

Idag var jag med mamma, pappa och syrran till mormor & morfars grav. Sen begav vi oss förvånatsvärst till Donken. 
Varför det är förvånatsvärt är för att mamma och pappa åker nästan aldrig dit, så därför.  Men det var trevligt och gott. Jag tog en McWarps. 

Sen åkte vi hem till mamma och pappa där det blev lite te drickande, slapp framför tv och fixat naglarna fina. Vid halv sex kom syrran. Då gav vi presenter till syrran som fyllde år i torsdags. Så vi fira henne idag. Av mig fick hon gratis träning på gymmet och att jag ska lägga en liten slänt till en percing i örat som hon vill ta. Efter det blev det julmat. 
Det var gott och jag blev väldigt mätt. Men ändå kände jag att jag ville ha mer. Tog senare lite sallad. 
Sen blev det ännu mer slapp i soffan framför tv. Sen blev det glass och godis och dricka =) 

Åkte hem med syrran. 
Nu sitter jag som sagt här i soffan. Snart blir det sängen. 


Hoppas att ni får en RIKTIG TREVLIG JUL!!!!!!! GOD JUL!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar