onsdag 19 december 2012

Vägning och träning

Sitter just nu och kopplar av och lyssnar på radio.

Idag hade jag instrution och vägning med vännen J på gymmet. Vägningen gick toppen!! =) hade gått mer 3kg!! =) Precis i rätt rikning som jag vill att det ska gå i. Minskat på fett och byggt muskelmassa. Perfekt! Trodde inte att det. Så är fortfarande förvånad. Tycker jag har slarvat lite nu den senaste, men det är ju bra att det går åt rätt håll =)
Sen bestämde vi att jag skulle köra ett gammalt pogram nu fram igenom för att variera lite på träningen. Jag har hört att det ska vara bra att göra det ibland.
Sen var jag med på ett power pass. Det gick bra. Ställde mig på ett annat ställe. Ville prova någon annan plats i rummet idag och det gick bra.

Efter gymvistelsen så gick jag och köpte nya skosnören. ena gick sönder på gymmet. Sen gjorde jag lite ärenden på stan. Sen åkte jag hem.

Här hemma blev det mat och kolla posten. Nu sitter jag här och skriver lite. Blir slapp här framför datorn resten av dagen idag.

Ha det bra läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar