onsdag 30 januari 2013

Är nöjd :)

Idag vakna jag strax efter tio. Klockan blev lite sent igår även om jag var dö trött igår, så blev det sent ändå. Fattar inte. Det måste bli en ändring på det. Hoppas att det blir ändring på det redan ikväll. Kan ju alltid hoppas.....

Jag gick upp tjugo i elva. Värsta jag vet att gå upp diräckt när man vaknar. Vill vakna först ordentligt innan jag går upp. 
Jag gick upp och satte igång en tvättmaskin. Sen gjorde jag frulle. Efter morgonsysslorna så åkte damsugaren fram. Efter jag hade dammsugit så torka jag golven. 
Jag fick vila lite innan jag hängde in tvätt som hängde redan på tvättställningen. Sen hängde jag upp tvätten som var tvättad och slängde i en ny tvätt i tvättmaskin. När det var klart så blev det mat. Det blev pasta med köttfärs limpa som jag hade fått av moster. 

Jag satt vid datorn lite innan jag hängde upp tvätt nr 2 tvätt och drog till gymmet.

På gymmet gick det bra. Mötte vännen M.S. där och en person som jag inte har sett på ass länge på gymmet. Så det var skoj att se han. 

Kom hem efter gymmet. Värmde lite skaldjur soppa. Satte mig sen vid tv och datorn. 

Så nu sitter jag här=)

Hoppas att det är bra med er läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar