tisdag 15 januari 2013

Vilat några dagar, men tillbaka nu :)

Min blogg har vilat i några dagar. Det beror på att jag inte har kunnat skriva här på några dagar. Men nu är jag tillbaka och hemma. Så nu blir det att skriva här igen. 

I helgen tillbringade jag i L-köping hos min underbara goa vän F. Var meningen att jag bara skulle stanna mellan fred och lörd. Men det blev ändrat och det var tur det. 
Fredag så blev det jättegott käk och slapp framför tv. Vännen B var med oss med.

Lördag blev det stan med vännen H. Vi fick och gick runt. Sen blev det slapp och go käk då med. Vi såg inte på tv en ända minut lördag kväll =) Vi fixa våra naglar och lyssnar på musik och snacka. Så åka hem ångra jag inte =)

Söndag åkte jag hem redan vid elva. Så upp tidigt blev det. Kom station och mamma kom och hämta mig. Fick reda på inte alls så rolig sak. Men kan bli bättre längre fram. Förhoppningsvis. Bara å kämpa och stötta sig igenom och kliva över trösklarna först. 

hon hjälpte mig att få upp rullisen och pumpa däcken. Sen blev det slapp och tankarna som inte var så goda. 



Måndag (igår) var jag i Skövde hela dagen. Först möte på Hab som kändes okej. Sen fika och  snack med syrran L. Shoppade 2 Bh:ar och snoddar. Sen var det dans. Det var kul :) Kom till station och där hämta mamma mig. Hon bar ner rullisen till källaren. Hade så ont i magen med, jobbigt. Kom upp till lägenheten där stod det ett blommsterbud. Vet vem det är ifrån. Men säger inget fortfarande.


Idag blev det att hämta paket på shell, handla mat och damsuga. Kände inte alls för å damsuga. Så det sög verkligen. Gjorde sen mat och sen blev att kolla FB och andra sidor. Eftersom jag inte hade varit inne på nätet några dagar, så. 
Var så trött. Så jag la mig och sov lite en stund. Det var skönt att sova. Diska sen och käka. Men maten var inte god. Så slängde den. 
Sen kom syrran L och mamma hit en sväng. Vissa saker i paketet var mammas så hon kom och hämta det. 
Nu sitter jag och inte gör så mycket. Blir först å se nyheterna och sen sova. För är trött.

Hoppas att tisdagen var bra och att Onsdagen blir med bra för er =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar