torsdag 14 mars 2013

Vad är det som har hänt?

Hej läsare!

Det har hänt lite blandade saker som det är jättekul att det gör. 

Kan börja med å säga att helgen var supertrevlig med trevligt sällskap. Söndag var inte så  trevlig dock då. illa månde å så. 

Sen startade en ny vecka. 
Måndagen var jag supertrött. Antagligen för att kroppen rensa ur den skiten som jag hade i kroppen på söndagen. Men jag jobba och var och dansa ändå. Det var tur att jag gjorde det för i alla fall dansen gav mig massor. Även om jag inte dansa så mycket. Så var det Trevligt ändå=)

Tisdag jobba jag. Var och handlade och gjorde mitt första träningspass på över en veckan. Körde då spinn/power. Vännen Jessi hade passet. Var jättebra pass. Hade jättemycket energi. Inte konstigt. Men kände att jag inte hade tränat på en veckan. Skönt var det som fasen att vara tillbaka. 

Igår Onsdag så var det jobb. Sen var jag och käkade tre rätters på en skola med jobbet. Det är resteurang linjen som har en lite restaurang ett stenkast ifrån mig här. 
Förrätt var det Vårrullar. Huvudrätt kunde man välja mellan wok och fläskfilé eller friterad kyckling med ris och sås. Jag tog kycklingen. Till efterrätt var det 3 olika smaker av Sobree. Allt var SUPERGOTT!!! Kan jag verkligen rekommendera. Men man måste boka bord i förväg. 
 Senare så drog jag iväg till gymmet för att köra mitt andra pass efter en veckas ledigt ifrån gymmet. Träffade vännen M.S. där med. Vi tog sen sällskap ut från gymmet sen. 
Jag åkte hem och gjorde kvällsmat och såg på hockey. HV71-Linköping HV71 vann med 6-0!!! =)

Idag vakna jag med träningsvärk i lår och underarm på höger arm. Härlig värk=)  Men jag har självklart varit jobbat, handlat lite. Mamma var här för en stundsen med. Kolla på min tvättmaskin som inte alltid går hela vägen. Utan stannar vid en vis punkt. Jobbigt. 
Men jag och mamma räkna ut att jag har haft tvättmaskin i ca 8år. Så jag ska ju ABSOLUT INTE klaga. 

Fick ett uppdrag av en kollega igår att jag skulle fixa kaffe, muggar, glas, te vatten, servetter och ställa på en vagn. Bara det att det var ju inte inte torsdag igår. Det var ju Onsdag igår. Så hon hade sagt fel dag till mig. Så jag fick göra kaffe idag med HaHa =) Men det bevisar ju bara att hon med är människa och jag är ju inte den som blir arg för en sån där grej liksom. Så det var lungt.

Så härligt att solen har lyst nu i flera dagar i rad. Men tyvärr så är det inga plus grader utan åt andra hållet, massor av minus grader istället. Alltså direkt ingen vår ute som jag vill ha. Men jag är glad att solen lyser i alla fall.

Ha det så bra läsare!
Hoppas att ni får en bra helg. Det hoppas jag att jag får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar