torsdag 18 april 2013

Skulle till Örebro, men blev Karlstad =)

Godkväll!

Idag kände jag mig glad och lite sprallig i kroppen. Har varit extremt trött trött nu i ca 1½ vecka. Så då la jag mig tidigt igår. Så idag kände jag mig något lite piggare. Såå skönt.

Regnet smattrade utanför. Jag käka frulle. Fixa mig och så. Sen var det dags att dra till bussen och till jobbet. 

På jobbet var det trevligt. Hade att göra hela tiden. Så det är skoj. Sen det klart det kändes i bena efter träningen igår. Men så är det =)

Efter jobbet så kom syrran Jen och hämta mig. Först blev det "Donken" för lite mat för  mig och en kaffe till Jen. Sen drog vi ut på vägen och mot Örebro hade vi tänkt. Men när vi närmade oss en korsning som vi viste gick till Karlstad så bestämde vi oss för att åka till Karlstad istället=)

Vi kom till Karlstad och "Bergviks köpcenter" efter ca 1½ timme i bilen. Där köpte jag läggins och en tröja som jag länge har velat ha. Det är lång tröja med hög krage. Sen åkte vi till IKEA. 
Där köpte jag lite med.

Sen styrde vi hemmåt efter ca 4 timmar i Karlstad och en mycket trevlig eftermiddag. 

Nu sitter jag hemma och kollar tv och sitter här vid datorn :)  Skönt att få komma hem efter att inte varit hemma på hela dagen. 

Ha det bra med er!


Färdiga på IKEA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar