onsdag 15 maj 2013

Enerign och humöret var på topp

Hejsan läsare!

Igår kände jag att energin på mig var hög. Men ändå var jag trött. I alla fall på morgon. Jobbade bara halv dag igår. Så jag jobba fram till den goda fikan som vi har på tisdagar. 
Då är det någon som tar med sig och bjuder på fika. Det är ända dagen jag fuskar med bröd när det är tisdagsfika=)

Halv elva tiden hade jag tid hos barnmorskan. Skulle kolla spiralen och ta prover. Allt såg jättebra.Så det är bara att köra på med sex.....hehe=) ;) Men det är inte så jäkla kul att ligga i den stolen och så. Men den barnmorskan jag har är jättebra. Känner mig trygg med henne. Men på något vis så förstår jag inte varför jag mådde så bra och hade så mycket energi i mig när jag visste att jag skulle få ligga i en sån stol, men jaja.. Skönt att vara det i alla fall. 

När jag var klar hos barnmorskan och hade tagit några prover. Då begav jag mig ut till bussen för att åka ner till station och ta min cykel till ICA Oxen för att handla.

Kom ut med kanske lite för mycket varor och det kostade med. Men så är det när maten bara försvinner. Förstår inte det. 
Åkte i alla fall hem. Körde igång en tvättmaskin, packa upp mina varor och stekte några biffar.

Satte mig i soffan och käkade. Bestämde mig för att jag skulle vänta på tvättmaskin tills den var klar. Självklart så strula den lite.
När den första maskinen var klar så laddade jag med en ny och damsög och la in kläder. Totalt så körde jag 3 maskiner i går och alla grader, 40, 60 och 30 grader:)

På kväll käka jag skaldjurssoppa och titta på hockey där Sverige besegrade Danmark till slut! med 4-2 och sen tittade jag lite på ESC. Det var första tävlingen igår av 3. Nästa match och tävling är på torsdag. Så då sitter jag med bänkad framför tv.

Efter det så la mig i sängen och pratade i tele. 
Gjorde då en sak som jag hade funderat på i några dagar.  Det kändes tungt efteråt och känns tungt idag med efter jag hade sagt den saken. Men vet att det är det bästa för mig själv att göra så. Sen får jag helt enkelt se vad som händer. Bara försöka att inte alls tänka på det och och inte fara iväg i tankarna. Men det är inte så enkelt!!! Men måste försöka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar