onsdag 1 maj 2013

Valborg 2013

Hejsan läsare!

Min valborg börja med att jag jobba. Sen åkte jag till stan och gick in på Vero Moda lite. Sen åkte jag hem och bytte om och fixa mig. Sen tog jag tåget till Lidköping.

När jag kom till Lidköping så beställde jag faktiskt en taxi för jag ork verkligen inte att ta ett ända steg till. 
Åkte taxi till Hemköp och Åhelens. Där var jag inne på Åhlens och köpte present. Sen var jag inne på Hemköp och köpte blommor. Sen gick jag hem till vännen Frida. 

 Vid sex gick vi in till Fridas granne. Vi var bjudna in dit för hennes kille har flyttat in till henne och så. Där fick vi grillad korv med bröd, potatis sallad, sallad, och grillad meschmelos. Jag drack cider som jag hade med mig. Det var supergott!! :) Sen blev det tjöt och vi spela yatsy. Jag vann inte! =) Kvällen innehöll mycket tjöt och mycket skratt =) 
Kändes som att vi var ett härligt gäng på 7 pers. Blandat med killar och tjejer =) Som hade superkul tillsammans =)


Vid elva så tacka jag, Frida och två grabbar för oss och gick in till Fridas lägenhet. Jag hade med mig en film som jag tänkte att vi skulle se på. Men det gick tyvärr inte. Så det blev att zappa på tv och en massa tjöt och skratt. 

Mamma och pappa kom och hämta mig kvart över tolv. Då gav sig två grabbarna med. 
Jag, mamma, pappa fick åka och hämta syrran Ia med som var hos en vän ute på landet :) Jag låg i sängen halv tre denna valborg 2013 =). 

Har haft en helt underbarkväll med mycket skratt och mått jättebra!!!! =) Så jag hoppas att det kan bli fler gånger.

Ha en fortsätt bra vecka. Det som är kvar av den.

Väntar på att få gå över till fridas grannar =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar