söndag 23 juni 2013

Avklarat

Hejsan på er!

Så, nu är midsommar 2013 avklarad. Tillbringa helgen i Lidk med vännen F. 

Kom dit i fredags efter träningen på gymmet. Gick hem till F. Sen iväg till hennes föräldrar där det blev midsommar mat med sil, potatis och massa annat gott. Var där ett tag. Sen åkte vi hem och fixa lite inför kvällen då vi skulle in till våra vänner som bor granne med F. 

Där grilla vi kött och grönsaker och så hade vi gjort pommes. Det blev jättegott. Sen blev det glass och en parti yatzy. Jag kände mig ass trött då.
Gick sen in till oss. Fixa säng och la oss. Jag somna på 2 röda sek.....hehe =)

Lördagen så var både jag och F helt döda! F hade assistans med. Så de greja lite. Men soffan och tv blev det i stort sett hela lördagen....hehe
På kväll så kom det några trevliga vänner över. Vi käkade. Jag tog kebab tallrik. Blev proppmätt! men lite glass gick det ner lite senare sen med =)

Idag åkte jag hem.  Så nu sitter jag och lyssnar på Jinmy Jansson och är på FB och skriver här. 

Hoppas ni mina vänner hade en trevlig midsommar helg! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar