lördag 15 juni 2013

Skönt med helg

Hej.

Idag låg jag och drog mig 10min extra i sängen. Hade svårt å somna igår kväll för att jag sov i går torsdag på eftermiddagen för länge. Så blir det så att jag har svårt att somna på kvällen.
Jag kände mig trött och samtidigt glad inombords. Vädret börja med mulet och regn i början på dagen. Men vädret blev bara bättre och bättre frammåt dagen.
Jag åt lunch på jobbet idag. Stannade på jobbet till halv två idag.

Vid halv två tog jag bussen ner till stan.
Idag fredag var det studenternas dag. Så jag stanna kvar i stan och såg på studenterna när de åkte korege och så. Fick lite sällskap av min två syskon en stund i stan. Det var så härligt och skojigt att se alla studenterna och när hela stan omvandlas till folk vimmel överallt. Känns som att staden återuppstår efter vinterns trista tid och börjar leva =)

Jag var hemma här vid fem tiden.

Satte mig och la upp lite bilder på FB och la även upp två filmer. Jag har aldrig lagt upp filmer ifrån mobilen förut på FB. Men jag tänkte att jag måste komma på hur man gör. Så jag gav mig inte förränns jag hade kommit på hur man gjorde. Jag lyckades. Jag kom på hur man gör!!!! Jaaa!!! =) Blev superglad när det funka och jag kom på hur man gjorde.

Apropå mat, Jag har mat i helgen. Skönt. Jag hoppas jag har lite över på söndag efter lördagens utgång. så jag kan åka iväg och handla det nödvändigaste. Tyvärr. Så är det rätt mycket som  är nödvändigt för min del när det gäller saker i matväg.

Bjuder på lite bilder innan jag tar och lägger mig under täcket och sover...

Godnatt/Godmorgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar