fredag 12 juli 2013

Ingen skillnad


Det är fredag och det är helg. Men jag har ju ledig nu varje dag. Så det blir ju ingen skillnad för mig. 

Vakna upp till en solig dag idag med. Men idag vet det diss på himmelen. Jag gjorde frulle och käkade den. Kände då att jag mådde lite illa. 
Fixa mig och packa väskan inför gymmet. Illamånde borta:)

Kolla tv och skrev köplista innan jag drog iväg. Först till ICA och sen till gymmet. 
Hade byt om och skulle gå ut till maskinerna. Då jag föll. Det var två killar som fråga mig hur det gick. En av killen sa "Ja, stort leende har du, så det gick nog bra" En liten rolig kommentar där=). Alltid skoj å få när man har ramlat. Min vän Jes kom fram till mig med. Tur att hon jobba. Varför jag ramla var nog för att jag inte hade koll på mina ben då. Men jag upp och började å träna. 

Det gick bra å träna idag. Det var inte så varmt idag på gymmet. Trotts att det var varmt ute. När jag hade tränat klart så slängde jag i mig en risifrutti och sen in i spinnings salen och fixa cykel och så. Vi blev inte så många idag. 5st var vi. Inte konstigt. Vädret var ju på topp. Så förstår att vi inte blev många. Men det är lite dåligt när det är 9 bokade så kommer hälften. 

Vi som var där körde på och blev varma, så. Känner att jag inte riktigt kan ligga på och driva så mycket som jag vill göra. Tror att värmen ute gör det. kanske kan driva på i 70% nu när det är varmt å så. Men på höst, vinter och vår så kanske jag kan driva på och driva i kanske 90%. För då är det ju inte så varmt ute.
Efter passet duscha jag och fixa mig. Prata med en som bodde i det området som jag har växt upp i. Så det var kul.
Åkte sen till ICA och handla lite. Hade slut på mjölk, frysta bär och lite annat som är standard hemma hos mig. 
Sen åkte jag hem. bytte om, värmde mat och packa upp mina varor. 

Jag käkade framför tv och vila lite innan jag skärde lite melon och sen drog ut och la mig i solen här neran för mig. Det var fortfarande dissit. Blåste lite med så det blev lite kallt i mellan åt. Men jag kämpade på. Faktiskt så var det rätt gött för det mesta i solen:)

Gick in vid halv sex. Greja lite. Slappa vid tv. Gjorde kvällsmat, kolla tv. Bland annat på "Skärgårdoktorn". Nu sitter jag här och kollar nätet, chattar och har på tv. Det är inte jättebra grejer som går ikväll efter kl. 21. lite synd. jaja.....

Ni får ha en bra helg med mkt sol och värme och ha trevligt. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar