tisdag 13 augusti 2013

Träningsveckan har börjat

Idag gick jag upp halv 11. Käka frulle på balkongen idag. Kände att linserna krångla lite. Men det är bättre än igår.
Gav mig i väg och handla lite på ICA. Det gick bra. Fick dess värre åka hem i spöregn. Men det är bara vatten, men inte kul att bli blöt.

Kom hem. Tog hand om mina varor och satte mig sen i  soffan en stund. Hamna vid datorn också. Tyckte att starta med maten vid halv 1 när jag hade käkat frulle vid 11. Tyckte jag var lite tidigt. Så jag väntade till kvart i två.
Det blev korvstroganoff med ris. Kanske inte den bästa maten + inga grönsaker. Men det är i alla fall mat.

Satte mig och käka framför tv. Efter jag hade käkat så satte jag på en av de hyrda filmerna. Den filmen var bra.
Börja sen förbereda mig för dubbelpass på gymmet efter 4 veckors ca uppehåll. Dubbelpasset gick bra. Syrran Jen var förvånansvärt med. Skoj. Min vän Jessi hade passet. Det gick bra. Men jag förstår inte var tekniken i spinningen är någonstans. jag har ju inte kört spinning på ett tag nu. Så jag tycker att jag borde ha hittat den nu. Men idag fanns den inte där. Lite surt. Jag hoppas den kommer fram någon gång.

Tog det lungt efter träningen. Duscha och så. Tog sällskap med Jen ut. Jag cykla hem. Väl hemma så packa jag upp väskan, gjorde en smothie. Satte mig framför tv och datorn. Drack smothin och käka en makrill burk.

Det finns så jäkla dåligt på tv idag. Så det är inte sant. Finns inget att se på ikväll. Så nu har jag tv på för att ha ljud och sitter och chattar. Väntar på nyheterna nu.

Hoppas att eran vecka har börjat bra. Även om nu har semester eller jobbar.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar