tisdag 15 oktober 2013

2 dagar i början på veckan

Igår var första jobb dagen för den här veckan. Hade fullt upp hela dagen. Var bara en liten stund som jag inte hade något att göra. Men bra att varva ner lite. 

Åkte hem och käka och slappa framför tv och datorn. Åkte sen rullstol till ICA, järnaffären och sen till bussen och mot Skövde. 

Dansen var rolig igår. Det blev en del dans. Med olika personer. Fick lära mig en ny tur och den var rolig och den funka efter några gånger efter att ha provat den några gånger. Fick skjuts hem av en kille som bor i Skövde. Men har sina föräldrar här. Så det var skönt att komma hem tidigare. 

Idag vakna jag upp med en seg och lite trött kropp. Det var mulet ute. Men det var bara att gå upp och åka till jobbet. Viste inte vad jag skulle göra idag på jobbet efter mina dagliga rutiner. Men jag tog mig i kragen själv och jaga tugg papper. Fick ihop en hög. Så jag satt och tugga papper tills jag sluta idag. Blir nog att göra det i morgon med. 
Har i morgon också fikat på jobbet. Kul och gott.    Alltid gott med lite annorlunda fika på jobbet.  För i alla fall jag äter samma 4 dagar av 5. Grekiskt yoggi med en banana. Den 5:te go fika då =)

Käka på jobbet idag. Så tog senare buss ner till ICA där jag gick och handla till fikat i morgon och lite till mig själv. 
Cykla sen hem och packa upp min grejer. Sen satte jag mig vid datorn och vila lite och slappa lite. 

Vid halv fem träffa jag en vän. Vi gick och fik/käka på ett fik. Det var första gången som vi träffades så utanför AF och gymmet. Så det var lite pirrigt måste jag lov att erkänna. Men det var mycket trevligt. 

Gick sen hem och tog tag i min disk. Sitter nu och skriver lite här och har tv på och chattar. 

Ha en fortsätt bra vecka läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar