torsdag 24 oktober 2013

Hejsan läsare!

Har inte skrivit här på ett par dagar nu. Men har haft lite fullt upp.  Sitter och lyssnar på radio nu och chattar lite. 

Denna veckan har bestått av jobb, hälsat på Framtidsspåret, dansat, handlat mat, varit iväg och sett på en vän som rider häst. Hon blev väldigt förvånad när jag och en vän till oss hälsa på henne =) och så har jag tränat. Det är väl det som har hänt denna veckan för mig än så länge.

Idag har jag jobbat, städat och tvättat. Kändes skönt att ha en eftermiddag hemma i alla fall. Men att inte göra något en eftermiddag vore skönt att ha. Samtidigt så är det kul att hitta på saker, att ha att göra. Men det får inte bli för mycket att göra för mig. 

Fick en överraskning igår. Min handledare på AF var med mig på jobbet igår. Gillar inte sånt igentligen. För då ser den hur jag igentligen är på jobbet. Att den kanske tycker att jag är "Lat". Men det gick faktiskt bra. Försökte tänka att det är en bra grej. Att min handledare ser saker som för mig är svårt att  förklara på möten och så. Sen att min handledare försökte att jag skulle få mer jobb att göra. För det är inte jag så bra att säga till om. Så det var bra ändå.


I början av veckan visste inte jag vad jag skulle göra nu i helgen. Men nu vet jag att jag ska gå upp kl. 8. Jag kan ju säga att jag är inte så jätte glad i det. Helgen för mig betyder vila, inte passa tider på morgon, inte ställa klockan. Men nu är det som det är. Får axeptera som det är. Jag hoppas att den tidiga uppgången får jag förtjänat. Jag ska iväg på en grej. Farmor ska med. Tror jag inte behöver beskriva varför jag skrev som jag gjorde för er läsare som har följt mig här ett tag.

I helgen ska vi också ställa om klockan. Så från och med söndag så får vi en timma extra. Blir väl skönt att få sova en timma extra. Men det där kommer man in i snart.

Börjar bli hungrig här nu. Så ska strax ta tag i disken och fixa lite å äta. Men Ni läsare får ha det som bra och ha en trevlig läs stund. Har ni frågor. Så fråga bara mig på Facebook.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar