onsdag 2 oktober 2013

Mäniska igen :)

Jepp. Nu är man människa igen. Skönt. Efter 2 dagars huvudvärk och illamående. Ingen aning vad jag fick i mig i kroppen måndag och tisdag. Vakna upp med huvudvärk, kalksvettningar och illamående på måndag morgon. Insåg att då att det blev en hemma dag. Mådde lite illa och så igår tisdag med. 
Idag orkade jag inte och ville inte vara hemma mer. Man brukar ju också säga det, tredje dag gillt. 

Åkte till buss med ett månde på 65-70% bra. Träffa en kollega när jag vänta på bussen och fick veta att det var minst 5minus kallt. Inget jag hade tänkt på när jag åkte till station och bussen. Men när jag väl stod där å vänta så insåg jag att det var något kallt....hehe....för sent å tänka på det då. Men det var en härlig morgon med SOL =) 
Fick också veta att bussen jag tar från station går nu igen förbi mig hemma efter att de har byggt om gator och trottoarer där. Trodde inte på det då. Så fick fråga chauffören på bussen på väg hem också. Men det stämde tydligen. Så i morgon behöver jag bara gå ett par hundra meter för att komma till bussen. Skönt. 

Annars på jobbet så gick det bra. Fixa en fika lista. Så nu är det dags för att få lyx fika på onsdagar nu =) Förut var det på tisdagar. Men nu ändra vi till onsdagar.

Sluta 12. Tog bussen till station. Cykla till ICA och handlade lite. Åkte hem och packa upp mina grejer från ICA och värmde lasagne. Käka den framför tv. Tittade på "Moreus med mera". Annars i eftermiddag har det varit lungt. 
Hade ett pass bokat på gymmet. Men avboka det. För det kändes inte bra att åka och träna efter två dagars hemma. Kan nog vara bra att kroppen får villa lite mer efter vad det nu var de 2 dagarna. Så jag hoppas jag kan träna på fredag igen. Känns som det inte har blivit så mycket träning det senaste. Men så är det ibland. 

Nu är det verkligen höst!! Det börjar skymma redan efter 7 idag och mörkt redan vid halv åtta.

Vi har med kommit in en riktig höst månad nu, Oktober. Snart är det snö, massa minus och mörkt och fint, så. 

Men ni får ha det så bra!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar