lördag 9 november 2013

En regnig dag

Idag var det att gå upp vid 9. Blev frukost och fixa sig. Drog till Skövde med syrran och mamma. 
Regnet öste ner och det har det gjort hela dagen. Så perfekt för att gå och shoppa. En perfekt dag och gotta ner sig i soffan också och plöja filmer och vara onyttig. Men idag blev det att shoppa. 

Jag köpte en brödrost åt pappa som han ska få av oss alla barn i morgon på Fars Dag. Sen köpte jag en tavla som jag ska hänga upp i jul. Det är en stuga, en bro och en snögubbe på tavlan med en massa snö och så är det små led lampor som lyser fint. Jag trodde den var större än den var. Men jag hoppas att det blir fint ändå. Köpte ett nagellack med. Det var allt det jag köpte. 

Det blev bestämt i bilen hem att det skulle bli fika hos farmor och farfar. Så det var jag, mamma och mina två syrror som åkte dit på fika.

Åkte sen hem. Plocka upp mina grejer, värmde lite glögg. Blev sugen på det och satte på en film. 

Nu sitter jag och tittar på "så mycket bättre". Snart blir det en film och lite glögg igen :)

Ha det bra läsare!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar