fredag 22 november 2013

Redan Fredag!!! =)

Ja, så har jag tänkt hela dagen idag "Shit, redan Fredag" Snabbt denna  veckan har gått. Men så skönt att det är fredags.

Idag har jag jobbat. Det gick bra. Bara det att hissen funkade inte upp till tredje våning. Så skulle man dit upp så fick man gå. Å där upp så fikar vi, äter och har koferenser. Det är inga utomstående som kommer upp dit  om vi som jobbar följer med upp för man måste dra kort sitt kort där uppe. Då fixa vaktmästaren hissen. Men då kom nästa problem....hehe......alla som hade chip på sina kort kommer upp i hissen. Men jag har inget chip på mitt kort å det är jag som använder hissen. Så en kollega och jag gick till en som fixa med en bricka som gjorde att jag kom upp. Sen hade vi lite andra kort med oss som fick pricka också. Så det hände en del på jobbet idag. Skoj när det händer saker för då känner jag att jag trivs på jobbet och att kollegorna gillar mig och vill ha mig där. 

Efter jobbet åkte jag och träna. Jag var inte så trött. Men jag vet inte, men jag orkade inte riktigt att ta i. Självdisciplinen fanns inte riktigt där idag. Men jag tog mig igenom mitt styrkepass. Sen blev det en skön och härlig dusch och bastu=)

Åkte sen hem. Råka lägga mig somna och vakna lite för sent. Så det var snabbt att börja med maten. Mamma skulle komma vid 5 och jag vakna tjugo över 4:) Men jag hann att göra mat och fixa mig det mesta.
Sen käka vi och prata. När vi hade käkat så drog vi till teatern där vi skulle se och lyssna på Jack Vressvik. Alltså, Cornelis Vressviks son. Hade inga alls förhoppningar när vi gick till teatern. Vi var dessutom först. Men det var bra!!:) Hade ont i magen av alla gaser jag inte inte fick ut bara, men.

Nu sitter jag och chattar och ser på tv. Blir väl sängen snart. Skönt å slippa ställa klockan tills i morgon. Sova tills man vaknar.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar