söndag 22 december 2013

Ingen söndags ångest :)

Hej på er! 

Sitter här nu och ser på tv. Finns inget roligt. Så typiskt när man kan vara uppe längre och så finns det inget roligt på tv.

Igår var på stan och fixa lite grejer och handlade mat. Kom hem. Då julpyntat jag  och mamma. Det blev riktigt fint. Är nöjd :) Mamma stanna sen en stund. Vi såg på tv ihop. Trevligt var det.

Idag blev det slapp. Gjorde en köttfärs limpa. Syrran V kom en sväng. Sen drog jag på spinnings pass. När jag kom hem så gick jag över till mamma där jag gav syrran L present. Hon fyllde år i fredags. Men då var hon inte hemma. Gick sen in till mig och satte mig i soffan. Där sitter jag nu. 

Skönt att nu vara ledig i hela 17 dagar =) 

Idag är det "Dan före dan, före doppare dagen" :)

Ha det bra alla ni där ute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar