måndag 20 januari 2014

SOOOL!!!! =)

Yes, idag vissade den sig, SOLEN =) Var längsen den gjorde det känns det som. Å det var inte en liten stund den tittade fram. Utan hela dagen!! =) HÄRLIGT.

Det gick bra att jobba idag. Kände mig pigg hela dagen. Jobba med en fika lista och den tog hela min jobb tid idag för det krånglade lite.

Efter jobbet tänkte jag få ett papper på sparbanken och sen lämna det på AF. Men det fick jag inte. Så jag får ta det i morgon.
Åkte istället till ICA och köpte en möjlk. Sen åkte hem och käka och slappa.

Vid fyra åkte jag till gymmet och träna. Det gick bra.  Åkte sen hem och diska med Martin Stenmark i högtalarna.
Sitter nu å tittar på "tonårsbossen". Det är ifrån Skövde. Det är mor, dotter, son. Mor å dotter är fina av sig och tror att det är bäst. Såna är dem. Inte så jättekul. Men finns inget annat å se på men ser bara för att det är från trakten.

Tänkte på....Jag tränar som faan. Var på gymmet 5 dagar förra veckan. Men ändå syns det inte något på kroppen....Såå tråkigt. Jag kanske är för hård mot mig eftersom det bara är ca 1 månadsen som det var jul. Så jag får tagga ner lite och  ge det en chans ett tag framåt tror jag.

Snart blir det sängen här för att vara pigg i morgon för en ny dag.

Ha det bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar