tisdag 11 mars 2014

Solig dag =)

VSitter framför tv och skriver på mobilen nu. Finns inget att se på elr göra just nu. Så då tänkte jag, varför inte blogga lite =)

I helgen var jag hos min goa vän Frida i Lidköping. 
Kom dit på fredag kväll. Vi käka omelett med två kille vänner till oss och titta på "Lat's dance". Jag och Frida la oss vid tolv. 
På lördagen var vi på stan. Jag shoppade en jumper, en mobilplånbok, en mascara och ett par örhängen. Vi fika med hennes päron på stan också. En mycket trevlig stund på stan med härligt väder =) På kväll kom samma kille vänner till Frida som var där på fredagen. Då blev  det tacos och mello final. Sanna Nilssen vann. Jag tyckte inte att det var rätt låt som vann. 
Den kvällen la vi oss vid ett. 
Söndagen var det dags för hemfärd. Även denna dag stod solen högt på himmelen =)
Jag åkte hem vid ett. Var dö trött när jag kom. Hände inte alls mycket resten av den dagen. 

Igår börja en ny vecka och det var inte den bästa starten på den här veckan. Men jag jobba. Sen på kväll tvinga jag mig att åka iväg och dansa för att hoppas på en lite förbättring i alla fall. Det blev det väl lite. Men inte så mycket. Men såna här dagar blir det ibland. Bara att kämpa sig igenom. 

Idag var helt klart en bättre dag. Har jobbat. Handla mat efter jobbet. Sen träffa jag på mor, syrran Virre och Alogot. Blev bjuden över till mamma på fika. Var där en stund. 
Det blir en lungn kväll för mig här.

Ha det så bra alla ni som läserin blogg! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar