måndag 11 april 2011

En härlig dag! :)

Hej mina läsare!

Idag har det varit en jättebra dag på många sätt.

Ena sättet är att vädret har varit kanon. Strålande sol med säkert upp till 15grader varmt. HÄRLIGT! :)

Det andra sättet är att jag har mått så otroligt bra idag rent psykiskt. Så härligt! :) Jag hoppas att jag fortsätter att må bra. Jag hoppas bara. Inget jag garanterar.

Idag har jag varit på kursen. Där skulle vi välja ut en till två bilder som kursledaren hade lagt ut på bordet. Vi skulle definera oss med dem bilderna och tänka hur det känns och hur man mår i detta nu. Sen skulle vi välja ut två bilder igen och tänka hur det ska kännas om ett år. Hur man skulle vilja må då. Det var nytigt kännde jag. Det blev även vissa diskutioner om vissa bilder. Tyvärr känner jag väl att jag inte rikgit hänger med så bra alltid. Men som sagt. Jag gör så gott jag kan. Sen känner jag att jag är väldigt tyst i mellanåt. Vågar inte riktigt säga vad jag tycker och känner. Men det tror jag beror på lite hemmifrån. Så det är lite som jag måste jobba på. 

Efter kursen åkte jag hem och la mig en stund på balkongen. Jätteskönt va det. När jag ska gå in och packa så ringer syrran och frågar om inte jag har lust att komma till stan och sitta med henne på ett café. Det var inget jag hade tänkt. Men så blev det i alla fall. Så jag tog en sallad och syrran tog en kaffe. Hade inte snackat med henne på ett tag. Så det var bra att höra att det var bra med henne och höra vad hon såg på saker som jag hade hört av mamma och pappa säga om samma saker.

När vi hade tjöttat klart så jag upp till gymmet och tränade lite lagom hårt. En tjej var där som jag snackade med en del under träningen. Så därför blev det inte så mycket hårtträning. Sen kom en annan tjej upp till gymmet och då blev jag stånde och snacka med henne och min vän Jessi som jobbade idag. När den här tjejen hade dragit så drog jag inne och duscha och gjorde i ordning mig. När jag kom ut ur gymmet så stötte jag på en som jag träffar i mellanåt på stan. Han sitter i rullstol. Men kör en hel del i sin permo på vår och sommaren. Sen drog jag hem. Kom hem. Packa ur väskan, diska och gjorde lite kvällsmat. Så nu har jag suttit här ett tag. Så nu blir det tv en stund. Sen in i sängen för att sova för att orka med morgon dagen.

Så, ha en bra kväll och tisdag!
god kväll och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar