tisdag 12 april 2011

Tisdag 12/4-11

Hejsan läsare!

Idag har det varit ännu en härlig dag! :) Vädret har varit soligt. Inte mullet som dom hade pratat om. Såå gött!!

Det började med att jag jobba mellan 8-12. När jag hade slutat tolv då åkte jag ner till stan. Där skulle jag möta min vän Jessi. Vi skulle gå och käka lunch.

Lunchen blev till slut på statt. Jag käkade fläsk med potatis och löksås. Det var jättegott. En maträtt som i alla fall inte jag gör så ofta hemma. Så då får man passa på när det finns menyn.
Vi sitter där och käkar och tjöttar om livet och mycket mer. Det blir även te/kaffe med.

När vi var klara där så kollade vi lite på stan. Hittade inget speciellt diräkt.  Sen var jag tvungen att dra. Skulle ha möte med tjejen som är med på kursen.

Mötet gick bra. Mycket prat blev det, men också trevligt.
När vi var klara så gick jag till ett ärende till på stan. Sen åkte jag hem. Var så trött när jag kom hem. Men satte mig och funderade på vilket spinningspass jag skulle gå på. Anntingen det tidiga eller det lite senare.  För jag viste att en tjej som jag har lärt känna på gymmet skulle gå på det sena och en annan tjej som jag lärt känna också på gymmet skulle gå på det tidiga. Så jag hade jättesvårt att besämma mig. Men då viste jag också att min vän Jessi skulle inte köra det lite senare plus att jag viste att det var en annan som skulle kör det passet som jag inte känner att hon ger mig något. 
Så jag bestämmde mig för att gå på det tidiga. Som tur var så skulle bägge tjejerna gå på det tidiga spinningspasset. Så då känndes det jättebra. Vi tre har jätteskoj ihop när vi ses på gymmet. 

Spinningspasset var jättebra! :) Mycket bra musik. Så jag var jättenöjd efteråt och det känndes jättebra efteråt.

Nu sitter jag här och chattar. Snart blir det tv "Såld på hus" och lite "big brother". Sen blir det sängen!

Ha det så bra alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar