tisdag 17 maj 2011

En härlig tisdag! :)

Dagen idag blev en superbra dag med goa mäniskor!! Det börja med kursen som blev mycket intressant, mycket diskutioner. Men också mycket trevligt. I kyrkan var det med trevligt. Där blev det att måla vår. Spinningen idag gick mycket bra. Men hade inge bra cykel. Men det sket jag i:). Efter spinningen blev jag påtvingad att vara med på power av goa Sandra . Goa Jessica  körde även power. Så det var mycket bra. Den blev händelserik och lite skämmigt pass. Först så slog jag i nästan i stången. Sen river jag ner papper ställningen så pappert ramlar ner på golvet. och sen sparkar jag ner en vikt på golvet så den rullar iväg. Det är inte sant!!!! haha :D =). Jaja....får väl tänka att det är liten kul grej och att det livar upp stämmningen lite när man står där och är trött....haha =)

Hoppas att ni får ett gott skratt av detta. Det fick i alla fall en del av dem som var med...hehe:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar