fredag 28 oktober 2011

En mycket bra kväll

L kom stax efter sju till mig. Vi gick till "Lundis". När jag klev innan för dörrarna där så hejjade jag på två stycken som jag kände. En gammal kontaktperson och min goa vän Jessi. Det är så typsiskt att man ofta stötter på personer som man känner ute. Men kul är det med.
Jag och L käkade tre rätters. Först var det en lite grekiskt sallad med vitlöksbröd. Sen valde jag Mossaca. Tror jag alldrig har smakat på det. Men det var som potatis gratäng med köttfärs i. Till efterrätt var det Panakotta. Allt var såå gott!=)
Vi satt där och tjöta. Sen gick vi hem hit till mig. Här satt vi och chillade och drack Amurulla och lyssna på musik på spotify och youtube.
Sitter nu och lyssna på en artist som L tipsa mig om som jag även kan tipsa er mina läsare om. Det är "Melissa Horn".  Hon och texterna är jättebra!!
Det har varit verkligen en mycket trevlig kväll!! Tack L för kvällen!!=)

Ska kolla runt lite innan det är dags för sängen.
Ha det bra alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar