tisdag 29 november 2011

En bra tisdag med goa mäniskor:)

Dagen började med att åka till FS. Där var det trevligt. Bara tjejer i för sig, men bra ändå.
Vid tolv drog jag och E-L till statt på lite lunch. Det blev en mycket trevlig lunch. Både tog fisk, potatis, sås och grönsaker. Gott var det.

Efter lunchen skildes vi åt. Jag gick till Vero moda och tittade igenom hela butiken för att fördriva tiden. 
Sen tröttna jag och åkte till kyrkan för idag var det dags för "änglarna". Kom väldigt tidigt, men, men.
På änglarna idag fick man välja om man ville göra julgodis eller julkort. Jag valde och göra julgodis.
När änglarna var slut åkte jag hem och ladda inför spinningen.

Jag cykla till gymmet och utanför träffa jag M. Vi prata lite. Sen stack jag upp och byte om och tog en cykel. Det blev J:s pass:). Det blev fullsatt!!!:) Jätteskoj och skönt var det. Jag körde på ganska hårt faktiskt. Gött!=)
Efter spinning blev det power. Bestämmde mig för det i sissta stund. Men det gick bra.

Nu har jag kommit hem och känner mig mycket sköntrött. Sitter och skriver här och ser på tv. Jag har käkat lite med.

I morrn väntar möte på FS och träning troligtvis.

Ha det bra mina läsare!=)<3
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar