måndag 28 november 2011

Måndag igen efter en mycket trevlig helg

Vaknade idag av att solen sken ute. Det var underbart att se solen skina ute.

Jag är verkligen väderberoende!! Är det mullet och trist ute en längre tid så går jag ner i deppighet och starka tankar. Men när det är blå himmel och sol så går jag upp och mår bra och kanske tillomed mycket bra och har inte så mycket starka tankar. Det är bra!:)

Idag var det dags igen för FS och matlagning. Idag hade vi ingen ledare. Så vi gjorde köttfärsås och spagetti själva. Det blev mycket bra och gott blev det med.
Vi ska köra innebandy på torsdag då föreslog jag med att köra rullstol och det tyckte E-L och några andra till lätt som en toppen idé. Till idag så hade jag funderat på om jag kom in med rullstolen dit vi ska och spela innebandy. Men E-L var helt övertyg om att jag kom in och typ tvinga mig att följa med på skoj, så:)
Efter maten blev jag superslö. Men efter lite vila med några andra så begav jag mig iväg till gymmet.

På gymmet körde jag 20min uppvärmning och det tror jag att jag alldrig har gjort där upp. Men någon gång ska vara den första:). Efter det blev det styrketräning. Första maskinerna körde jag på hårt. Men sen blev jag trött och det gick långsammare.
Gick å duscha en skön dusch. Bytte om och åkte hem.

Hemma så packa jag ur väskan, läste reklam och tog min bok och försökte läsa. Men ögone bara slogs ihop. Så jag somna lite. Vakna av att foten hade somnat. Det är inget skönt alls. Funderade på vad jag skulle äta och då kom jag på att jag skulle göra Krabbelurer. Men viste inte om jag hade alla indigrenser hemma. Jag gick och tog reda på det. Jag hade alla indigrenser hemma. Så jag gjorde Krabbelurer:)
Ikväll blev det tv och chatta.

Ska strax gå och sova. Är supertrött.

I morrn är hela dagen fullbokad. Först är det FS, sen lunch med E-L. Sen kyrkan och sen spinning. Får se vilket pass jag går på. Har bokat mig på sena. Men vet inte om min vän J kör det. Annars blir det tidiga som min vän M är med på.
Så ser min dag ut i morrn. Jag hoppas att dagen blir supperbra och trevlig.
Så jag får se om jag orkar skriva här i morrn.

Ha en bra tisdag allihopa!
godnatt kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar