lördag 12 november 2011

Idag har jag varit ute och åkt med min moster A. Först åkte vi till min mormor och morfars grav. Sen åkte vi till syrran V och hennes sambo H och hälsade på . A hade inte varit där och sett hur dom bodde. Efter dem så åkte vi till Karlsson. jag hittade inget där att handla.
Sem begav vi oss hemmåt.
När jag kom hem så blev det käk. Det blev det käket som det blev igår kväll. Kycklinggryta med pasta.
När jag hade ätit upp så drog jag iväg och handlade mat. Kände att kroppen igentligen inte orka åka iväg. Men jag viste inte vad jag skulle ha ikväll å äta och var tungen att köpa lite annat.

När kom hem efter handlingen så laddade jag en tvätt, plocka upp varorna, fixa lite efter igår kväll och i natt, plocka in nytvätttade kläder i klädgarderoben. sen satte jag mig i soffan och slappa. Mina ögon slockna en lite stund. Sen ringde det på dörrren och då var det mamma som kom en sväng. Trevligt. När hon hade gått så hängde jag upp den tvättade tvätten och sen gjorde jag kvällsmat. Det blev varma mackor. På enna blev det en annanas ring och på den andra två tomatskivor. Mummsss var det.

Ikväll har jag/tittar jag på tv och skriver här.

I morrn gäller det.........kommer jag vara nere eller uppe när jag lägger mig. Det återstår att se i morrn kväll.......

Ha det bra!
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar