måndag 14 november 2011

Jag var lite mitt i mellan upp och nere igår när jag la mig igår efter att ha avslöjat en sak till mina förälldrar

Idag har jag varit på FS. Pratat och gjort mat. Idag blev det hemgjort mos och ugnstekt falu korv. Till efterrätt blev det smothi. Supergott var det.
Fick krama om en vän idag som inte mådde så bra. Tyvärr. Jag fått uppfattning att hon är en stark tjej annars. Så jag blev lite behörörd när jag såg henne gråta och när jag krama henne.

Efter FS drog jag till gymmet. Det gick bra och tränade ganska lagom idag. När jag var klar på gymmet så drog jag hem. Packa upp väskan och käka lite snabbt när jag kom hem innan det var dags att dra till stationen och bussen till Skövde. Där var det dags för dans. Det var rett så många idag och det var jättekul. Det är jättekul att umgås med dem man gillar så mycket.
Jag har kommit på tre ställen utanför hemmet som jag känner mig trygg på och trivs jättebra på. Det är gymmet, FS och dansen i Skövde.

Sitter här nu och skriver här och ser på nyheterna. Ska sen lägga mig. Antingen blir det å läsa lite eller sova diräkt.

I morrn ska jag på utbildning. Den handlar om telefonförsäljning. Utbildningen är i tre dagar. Sen får vi se vad som sker. Jag känner mig nervös och rädd inför i morrn. Så får se hur jag fixar det. Jag brukar fixa saker bra, så detta här är nog inga problem. Men har ändå en streck som det är svårt att gå över nu.

Ha det bra!
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar