onsdag 9 november 2011

Nya tag!

Tisdag: Var på FS. Där var det bra. Träffa J där som jag inte har sett på länge. Jättekul va det. En kille lärde sig sticka. Så dom var 4st som sticka samtdigt. Hade även en pratstund ännu en gång med E-L. Sen jag till oxen och handla lite smågrejer. Sen hem. Gjorde mat och käka den. Sen ringde min syssling och vi pratade ut om det som jag gjorde i söndag och det känndes bra.
Medans jag att pratat med henne så hade syrran V ringt och det såg jag så jag ringde upp henne och fick veta både en posetiva sak och en negativ, jobbig sak. Efter samtalet med V så damsög jag lägenheten och sen stacka jag till en vän.
Hos T blev jag bjuden på egengjord smörgåstårta. God var den. Sen var jag tvungen att åka på spinning.
Kom upp där och träffa M. Det var superskojigt att träffa henne. Hon gör mig glad. Sen gick jag och körde spinning. Min vän J hade passet. Så det var rock tema och kommer vara det hela denna månaden. Kände att jag hade mycket energi plus att det var bra låter med. Så det känndes jättebra! Under spinningspasset beslöt jag mig att vara med på power med. Det gick med bra. Men det kändes i armarna. men det brukar det göra på dem power passen.
När passet var slut gick jag och duscha och åkta hem och kolla tv. 
Efter det som hände så behövde jag stöd och hjälp av E-L igen. Så jag bestämde mig för att skicka ett sms och fråga om vi kunde ta och prata igen. Viste inte riktigt hur jag skulle skriva. Så det blev som det blev. Kolla tv lite till och sen blev det sängen. Hade svårt att somna för att det var tankar som snurra.....

Idag: Vakna runt 5 och kunde inte somna om. Blunda och försökte att somna om, men gick ej av alla tankar som snurra. Så kvart över sju gick jag upp. käka frukost, diska och torka golven. Sen stack jag till FS.
Där hade jag yoga med två andra. Det var skönt. Efter yogan satte sig jag och E-L igen och prata. Det känns som att vi skulle kunna prata om allt mellan himmel och jord hur länge som hälst.
Efter pratsunden så känndes det som en skön lättnad.
Åkte hem. käka mat. Villa och sen drog jag och träna. Det känndes att jag körde power igår.
Träffa S där med har inte träffat henne på jättelänge så det var megaskoj att få tjöta med henne en snabbis.
Sen åkte jag hem.
Här hemma gjorde jag mat som bestod av soppa och två mackor. Har kollat tv och chattat ikväll.

Ska inta sängen strax. Ska upp tidigt i morrn. I morrn händer det spännade och roliga saker. Hoppas jag.
Så godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar